چیدمان مراسم عروسی چطور انجام می شود و چه قیمت هایی دارد
نوشته شده توسط : تیم تشریفات ژینوس

برای تمام دختران و پسران روز عروسی یکی از مهمترین و خاص ترین روزهای زندگی به شمار می رود که علاقه دارند در این روز مهم تمامی کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود و همه چیز در آن روز خاص و شیک و رویایی پیش برود. برای رویایی شدن مجالس چیدمان حرف اول را می زند. باید توجه داشته باشید در مهمانی ها هرچقدر هم که تمام مواد استفاده شده و عالی به کار گرفته شوند، ولی چیدمان ساده و معمولی باشد، کیفیت کل مراسم زیر سوال خواهد رفت. از قدیم گفته شده که عقل مردم به چشمشان است، واقعیت هم همین است که هرچقدر در طراحی و چیدمان وسواس به خرج دهید و چیدمان خاص و شیکی را برای مراسم خود انجام دهید مهمانان راضی تر خواهند بود. چیدمان مراسم عروسی یکی از مهمترین بخش هایی است که در عروسی انجام می شود و می تواند جشن شما را باشکوه نشان دهد.

چیدمان مراسم عروسی به چه نحوی انجام می شود

در دنیای تجملاتی امروزی عروسی ها همانند قدیم ساده برگزار نمی شوند و اکثراً عروسی ها را در باغ و تالار به صورت بسیار مجلل برگزار می کنند. طراحی و چیدمان و تزئین مراسم اولین چیزی است که توجه مهمانان را به خود جلب می کند. بنابراین چیدمان مراسم عروسی باید حرفه ای و خاص باشد و بسیار هم به جزئیات دقت شود تا مجلس بسیار زیبا و خاص به نظر بیاید و برای تمام مهمانان خاطره ای خوش و عالی به جای بماند. در تزئین و چیدمان مراسم باید از هارمونی رنگ ها به نحوی استفاده کرد که بسیار جذاب و خاص همه چیز جلوه کند، نکته ای که راجع به رنگ ها باید رعایت شود این است که تنوع رنگ در جاهای مختلف مراسم می تواند روح تازه ای به جشن ببخشد. چیدمان مراسم و نحوه قرار گرفتن وسایل باید به شکلی باشد که همه چیز بسیار منظم و مرتب دیده شود و در عین حال بسیار هم شکیل باشد. بنابراین در مراسم باید از تیم حرفه ای برای این کار استفاده کرد تا به بهترین شکل همه چیز پیش برود، توجه داشته باشید که تیم حرفه ای و کار بلد تشریفات عروسی همواره ایده هایی خاص و پیشنهادات بسیار جذابی برای ارائه دارند که چنانچه از آنها استفاده کنید مراسم تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد.

بخش های متفاوت چیدمان جشن عروسی

از اصلی ترین نکات چیدمان مراسم می توان به محل قرار گرفتن صندلی های مهمانان و عروس و داماد اشاره کرد. محل صندلی مهمانان باید به نحوی باشد که علاوه بر تسلط روی گروه موسیقی، بر روی جایگاه عروس و داماد نیز مسلط باشند. میز و صندلی ها باید به گونه ای قرار بگیرند که کسی جلوی دید فرد دیگر را نگیرد و البته فضای کافی برای رقص نیز وجود داشته باشد. بنابراین با توجه به تعداد مهمانان فضا باید همیشه به حدی بزرگتر در نظر گرفته شود که جای کافی برای تمام این موارد باشد.
یکی از مواردی که در چیدمان شیک و بسیار زیبا تاثیر گذار می باشد، گل آرایی است. گل آرایی مراسم باید با دقت بسیار زیادی انجام شود تا بیشترین تاثیر را روی مهمانان بگذارد. قرار دادن گلدان های گل طبیعی روی میز مهمانان، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی مسیر ورودی و گل آرایی در سقف ها به صورت آبشاری و آویزان همگی چیدمان هایی است که با استفاده از گل به بهتر شدن و زیباتر شدن مراسم کمک می کند. چنانچه در سالن عروسی ستونی وجود داشته باشد، می توان از آن ستون برای گل آرایی نیز استفاده کرد. هرچه گل در مراسم بیشتر استفاده شود، آن مراسم بهتر و زیباتر به نظر میاید. توجه داشته باشید که رنگ گل ها باید متناسب با رنگ کل مراسم انتخاب شود تا شکوه بیشتری به مراسم داده شود.

انتخاب نوع رومیزی، چیدمان بشقاب ها و موارد پذیرایی، انتخاب نوع و جنس موارد پذیرایی همه و همه در چیدمان بسیار اهمیت دارند. بنابراین در چیدمان باید به خوبی به تمام نکات دقت کرد.
چیدمان سفره عقد یکی دیگر از موارد پر اهمیت است که به خوبی باید به آن اهمیت داده شود، می توان از شمع آرایی و نیز گل آرایی روی سفره عقد استفاده کرد تا سفره عقد رویایی شود. چیدن سفره عقد در باغ عروسی یکی دیگر از کارهایی است که می توان برای بهتر شدن مراسم از آن استفاده کرد.
تزئینات میز شام از دیگر موارد مهمی است که در چیدمان بسیار به آن اهمیت داده می شود. برای تزئین میز غذاخوری انتخاب رومیزی، استفاده از گل های طبیعی، انتخاب نوع بشقاب و قاشق و چنگال بسیار مهم است. بنابراین با توجه به سلیقه و بودجه خود و البته متناسب با رنگ های استفاده شده در مراسم بهترین انتخاب را داشته باشید.
بهتر است برای داشتن مراسم فوق العاده و جذاب از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا بدون هیچگونه دغدغه ای بهترین مراسم را داشته باشید.





:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی, تشریفات مراسم, خدمات مجالس, چیدمان مراسم, چیدمان و طراحی مراسم ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: